Pages

Wednesday, June 29, 2011

Farewell Message from Linda O’Rourke, CAE / Message d’adieu de Linda O’Rourke, CAE

(Le texte français suit.)

Linda O’Rourke, CAE

I would like to thank all those who have expressed to me their best wishes for my planned retirement. I am very proud of the many accomplishments during my tenure at the College much of which would have not been possible without the engagement of numerous members, strategic partners and staff.

I want to express my sincere gratitude to Ray Racette for the leadership he has provided since taking office. I have enjoyed working with Ray, the staff, the Board of directors, and College members and appreciate the support provided to me during my 7 years at the College.

While I look forward to enjoying a new chapter in my life, I will miss working with all of you. It has been one of the many highlights in my career and I will leave with very fond memories. It is a very nice ending to a full professional career.

Linda O’Rourke, CAE
Vice President, Professional Standards & Leadership Development

--------------------------------------------------------------------------------

Linda O’Rourke, CAE

Je désire remercier toutes les personnes qui m’ont exprimé leurs meilleurs vœux pour ma retraite. Je suis très fière de mes nombreuses réalisations pendant les années que j’ai passées au Collège et dont bon nombre n’auraient pas été possibles sans l’engagement de nombreux membres, partenaires stratégiques et membres du personnel.

Je tiens à exprimer ma sincère reconnaissance envers Ray Racette pour le leadership dont il a fait preuve depuis qu’il est entré en fonction au Collège. J’ai aimé travailler avec Ray, le personnel, le Conseil d’administration et les membres du Collège et je leur suis reconnaissante pour le soutien qu’ils m’ont fourni pendant mes sept ans au Collège.

Bien que je compte bien profiter de ce nouveau chapitre de ma vie, vous allez tous me manquer. Mon travail au Collège a été un des nombreux points forts de ma carrière et j’en conserverai de très bons souvenirs. C’est une très belle façon de mettre fin à une carrière professionnelle bien remplie.

Linda O’Rourke, CAE
Vice-présidente, Normes professionnelles et développement en leadership

No comments:

Post a Comment