Pages

Thursday, September 30, 2010

Share your experience with the College / Partagez votre expérience avec le Collège

(Le texte français suit)

"I was a member of the executive as a student at Ottawa University when I did my MHA and have been elected to sit on the Greater Toronto Area (GTA) Chapter Executive Committee. The professional development events in Ottawa (Eastern Ontario Chapter) and their relationship with my school were excellent and I am excited to be a part of the College and Executive Committee in Toronto. I think the work done by the College and its volunteers is top notch and very necessary."

Dudley M Cosford
Student member since December 2009

------------------------------------------------------------------------------------------------

"J’étais membre au comité de direction à titre d’étudiant de l’Université d’Ottawa pendant que je faisais mon MHA et j’ai été élu au comité de direction du chapitre de la région du grand Toronto. Les activités de perfectionnement professionnel à Ottawa (chapitre de l’est de l’Ontario) entretenaient d’excellentes relations avec mon école et je suis ravi de faire partie du comité directeur du Collège à Toronto. Je pense que le Collège et ses bénévoles font un travail remarquable et vraiment nécessaire. »

Dudley M Cosford
Membre étudiant depuis décembre 2009

No comments:

Post a Comment